Model auta rc Sprint 2 Flux Chevrolet Camaro to kolejny pojazd w skali 1:10 od renomowanej firmy HPI. Samochód jest jedyny w swoim rodzaju! Prezentuje się naprawdę znakomicie! Sportowa sylwetka i odważny kolor z pewnością przypadną ci do gustu.
Model RTR został wczxeśniej przygotowany przez profesjonalistów. Jest zmontowany, wyregulowany i gotowy do jazdy po wyjęciu z opakowania. Auto dzięki niesamowitym osiągom, idealnie daje sobie radę w wyścigach on-road.
Karoseria dla mistrzów
Samochód Sprint 2 Flux posiada karoserię Chevrolet Camaro, która jest realistyczna i wstępnie malowana. Ponadto należy wspomnieć, że karoseria ma fabryczną kalkomanie oraz jest docięta tak, by ułatwić montaż i konserwację. Dodatkowym atutem jest zamontowany spoiler oraz licencjonowane koła Rays/Volk TE37 i opony HPI X-Pattern. Pamiętaj, kiedy tylko chcesz możesz dokupić i zamontować inną karoserię z oferty HPI. To wspaniałe rozwiązanie dla tych, którzy się szybko nudzą.
Pilot 2.4GHz
Auto HPI Chevrolet Camaro, podobnie jak inne modele tego producenta, zostało wyposażone w nowoczesną aparaturę 2.4GHz. Dzięki niej nie musisz martwić się o zmianę kryształów, gdyż aparatura sama dobiera częstotliwość i niweluje zakłócenia. Pamiętaj, masz zawsze pełną kontrolę nad samochodem, niezależnie od warunków na drodze.
Dodatkowo powinieneś wiedzieć, że model sam się zatrzyma jak straci zasięg z pilotem. Na aparaturze znajdziesz wygodne koło odpowiedzialne za skręcanie oraz spust do hamowania i przyspieszania modelem. Dodatkowe auty to: możliwość regulacji punktów końcowych, bieg wsteczny oraz opcja sterowania dual rate.
Wodoodporny
Samochód Sprint 2 Flux firma HPI wyposażyła w wodoodporną elektronikę, dzięki czemu model doskonale poradzi sobie w niesprzyjających warunkach pogodowych, takich jak: deszcz, śnieg. Nadajnik został zabezpieczony pod wodoodporną osłoną, dzięki czemu jest chroniony przed wilgocią i brudem. Dodatkowe zabezpieczenia to: wodoodporny kontroler SC-15WP i wodoodporne serwo sterujące SF-10W.
Niezależne zawieszenie
Model Chevrolet Camaro HPI został wyposażony w całkowicie niezależne zawieszenie. Takie rozwiązanie daje pełną elastyczność i charakteryzuje się neutralnymi właściwościami jezdnymi. Zastosowano tutaj niezależnego zawieszenie dla czterech kół z podwójnymi wahaczami, co występuje w nowoczesnych pełnowymiarowych autach sportowych. Dodatkowym atutem są wyścigowe amortyzatory olejowe, które zapewniają efektywne tłumienie oraz doskonałą przyczepność i kontrolę.
Podwójny napęd paskowy
Napęd w samochodzie Sprint 2 Flux opiera się ma podwójnych paskach napędowych oraz uszczelnionych łożyskach kulkowych. Wszystko to daje maksymalną wydajność i wytrzymałość. Z centralnie zamontowanego silnika, przez walcowe koło zębate, wał pośredni i centralne koło pasowe, moc jest przekazywana do przedniego i tylniego mechanizmu różnicowego, za pomocą wytrzymałych pasów napędowych zrobionych z uretanu. Takie rozwiązanie technologiczne zapewnia duże osiągi.
Nowy kontroler i silnik
Auto Sprint 2 zostało wyposażone w zaawansowany kontroler HPI Flux Vapor i bezszczotkowy silnik Flux Vapor 5900. Wymagają one minimum konserwacji, a zapewniają niezłego kopa! Dzięki mocnemu silnikowi możesz jeździć z zawrotną prędkością i zwyciężać w każdych wyścigach on-road. Dodatkowym atutem jest możliwość podłączenia do wyboru baterii NiMH 7.2 volt lub LiPo 7.4-11.1 volt, gdyż pasują one do wejścia Dean.
Funkcje kontrolera Flux Vapor:
- Wodoodporny
- Obsługuje do 40% więcej mocy niż kontroler Motiv
- 6-7 celowe baterie NiMH/NiCd lub 2S/3S LiPo
- Technologia bezsensorowa eliminuje dodatkowe okablowanie i niepotrzebne komplikacje
- Bardzo niska oporność 0.0007 ohms/faze
- Kompatybilny z bateriami litowymi (kontroler musi być zaprogramowany na odcięcie podczas używania baterii Litowych)
- Możliwość zaprogramowania odcięcia w razie niskiego napięcia chroni wrazliwe pakiety litowe przed nadmiernym rozładowaniem.
- Temperatura 25 C, minimalny przepływ powietrza przez radiator 5 mil na godzinę
- Nacinany poprzecznie aluminiowy radiator
- Dzięki hamowaniu linearnemu obrotami możesz lepiej kontrolować model na zakrętach
- Łatwe uruchomienie i praca z bezsensorowym silnikiem
- Wał 2.3mm 1/8" z hartowanej stali
- Czterobiegunowy wirnik dla uzyskania wysokich obrotów