Auto zdalnie sterowane Sprint 2 Flux BMW M3 to kolejny pojazd renomowanej marki HPI. Producent ten cieszy się wysoką jakością produktów i wykorzystywaniem zaawansowanej technologii. Model BMW M3 może poszczycić się aparaturą 2,4 GHz i wodoszczelną elektroniką! Ponadto ważnym aspektem jest, że pojazd został przygotowany do jazdy. Zajęli się tym profesjonaliści. Auto jest wyważone i wyregulowane, dzięki czemu nie musisz się o nic martwić i ustawiać.
Dodatkowe atuty tego modelu HPI to: łatwy w prowadzeniu i konserwacji, dzięki zastosowaniu fabrycznie złożonej płyty podłogowej!
Świetny wygląd!
Samochód Sprint 2 Flux posiada świetną karoserię BMW M3 w autentycznym wyścigowym schemacie malowania, dzięki któremu pojazd ma rasowy wygląd! Z pewnością każdy będzie ci zazdrościł takiego modelu na miarę mistrzów. Karoseria posiada fabryczną kalkomanie i jest docięta tak, by ułatwić montaż i konserwację. Ponadto możesz zamontować jedną z wielu czystych lub wstępnie malowanych karoserii HPI! Rasowy wygląd RTR Sprint 2 Flux zapewnią zamontowane licencjonowane koła Rays/Volk TE37 oraz opony HPI X-Pattern.
Model wodoodporny
Model Sprint 2 Flux BMW M3 jest wodoodporny i jest gotów radzić sobie w ciężkich warunkach takich jak deszcz, śnieg i błoto. Oto jego zalety: odbiornik 2,4GHz w wodoodpornej osłonie, nowe wodoodporne serwo SF-10W sterowania i nowy wodoodporny kontroler SC-15WP!
Pilot 2.4GHz
Auto Sprint 2 Flux jest wyposażone, podobnie jak inne modele HPI, w radio 2.4GHz, które zapewnia pełną kontrolę i umożliwiają korzystanie w pełni z walorów tego pojazdu. Pilot posiada 3 kanały, koło odpowiedzialne za skręcanie, spust, którym hamujemy i przyspieszamy, możliwość regulacji punktów końcowych, bieg wsteczny oraz opcję sterowania dual rate. Pilot jest lekki z powodu zasilania tylko 4 bateriami AA. Aparatura automatycznie przeciwdziała konfliktom częstotliwości i sama zmienia kanał. Takie rozwiązanie sprawia, że nie musisz się już martwić o zmianę kryształów. System bezpieczeństwa sprawia, że samochód zatrzymuje się po utracie sygnału z radiem.
Zaawansowany silnik i kontroler
Model BMW M3 został wyposażony w zaawansowany kontroler HPI Flux Vapor wraz z bezszczotkowym silnikiem Flux Vapor 5900. Taka technologia pozwoli ci na osiąganie niesamowitych prędkości na torze podczas wyścigów. Uwaga: możesz wybrać jakiej baterii RC będziesz używał w swoim modelu (NiMH 7.2 volt lub LiPo 7.4-11.1 volt), gdyż baterie pasujące do płyty, podłączone są za pomocą wejścia Dean.
- Czterobiegunowy wirnik dla uzyskania wysokich obrotów
- Uszczelniane łożyska kulkowe
- Łatwa instalacja
- Potrójnie izolowane zwoje dla wydłużenia żywotności
Funkcje bezszczotkowego kontrolera Flux Vapor :
- Wodoodporny
- Bardzo niska oporność 0.0007 ohms/faze
- Łatwe uruchomienie i praca z bezsensorowym silnikiem
- Technologia bez sensorowa eliminuje dodatkowe okablowanie i niepotrzebne komplikacje
- 6-7 celowe baterie NiMH/NiCd lub 2S LiPo
- Nacinany poprzecznie aluminiowy radiator
- Obsługuje do 40% więcej mocy niż kontroler Motiv
- Dzięki hamowaniu linearnemu obrotami możesz lepiej kontrolować model na zakrętach.
- Kompatybilny z bateriami litowymi
- Możliwość zaprogramowania odcięcia w razie niskiego napięcia. Chroni to wrażliwe pakiety litowe przed nadmiernym rozładowaniem.
Zaawansowanie technologiczne
Płyta podłogowa BMW M3 HPI cechuje się świetnymi właściwościami jezdnymi, wytrzymałością oraz dużą ilością możliwości regulacji na potrzeby wyścigów! Pojazd jest wyposażony w ten sam układ napędowy, co nasz Sprint 2 Sport, który wytrzymuje największe obciążenia. Ważny atutem auta jest to, że napęd opiera się na podwójnych paskach napędowych oraz uszczelnionych łożyskach kulkowych. Daje to dużą wytrzymałość i wydajność. Z centralnie zamontowanego silnika przez walcowe koło zębate, wał pośredni i centralne koło pasowe, moc jest przekazywana do przedniego i tylniego mechanizmu różnicowego, za pomocą wytrzymałych pasów napędowych zrobionych z uretanu.
Oto pozostałe atuty modelu HPI Sprint 2 Flux: niezależnego zawieszenia dla czterech kół z podwójnymi wahaczami, wyścigowe amortyzatory olejowe, wyścigowy tuning, indywidualna regulację przyczepności (regulacja zbieżności i rozstawu kół, kąta zataczania Ackermana, pochylenia kół, wyprzedzenia sworznia zwrotnicy oraz wysokości auta).
Dane techniczne:
- Wodoodporna pokrywa odbiornika
- Wodoodporne serwo sterująceSF-10W
- Wodoodporny kontroler SP-15WP z odcięciem baterii LiPo
- Anodowane na pomarańczowo elementy płyty podłogowej