SAMOCHODY

Ostatnio przeglądane

niemiecki kurs podstawowy przeznaczony jest dla osób początkujących oraz wszystkich którzy chcą szybko i samodzielnie nauczyć się podstawy
prawolingo.pl

Samochód zdalnie sterowany Trophy 4.6 Truggy HPI 1:8 2,4Ghz

107014

Nowy

Auto rc Trophy 4.6 Truggy to wodoodporny model spalinowy w skali 1:8 renomowanej i cenionej na rynku firmy HPI. 
Dostępność: Trophy 4.6 Truggy 1:8 2,4Ghz HPI

Więcej szczegółów

Więcej informacji

Auto rc Trophy 4.6 Truggy to wodoodporny model spalinowy w skali 1:8 renomowanej i cenionej na rynku firmy HPI. Samochód został wyposażony w nowoczesną aparaturę 2.4GHz oraz dobrze chronioną, wodoodporną elektronikę. To hit na rynku modelarskim!
Model Trophy 4.6 Truggy posiada wiele zalet, między innymi: wodoodporny odbiornik i pojemnik baterii, wodoodporne serwo oraz aparaturę w technologii 2.4 GHz, która ma duży zasięg i działa bez zakłóceń. Samochód HPI nitro może jeździć niemal wszędzie. Jest to model off-roadowy, ale bardzo dobrze radzi sobie również w wyścigach na asfalcie.

Trophy 4.6 Truggy 1:8 2,4Ghz HPI

Trophy Truggy 4.6 to duże auto sterowane w skali 1:8. Nie straszny mu żaden teren, gdyż posiada duże koła z karoserią w stylu pick up'a, wytrzymały układ napędowy, płytę i zawieszenie. Ponadto część podzespołów zaczerpnięto z buggy w skali 1:8. Model Truggy należy do klasy samochodów wyścigowych najpopularniejszych na świecie! Auto potrafi jeździć z zaskakującą prędkością, dodatkowo wykonuje długie skoki, jest zwrotne i wytrzymałe na upadki.
Trophy Truggy 4.6 posiada wiele atutów: wytrzymałą płytę podłogową, z klamrami i wieżyczkami amortyzatorów, olejowe amortyzatory, śruby rzymskie, anodowane nakrętki amortyzatorów, piasty, wyścigowe opony  oraz potężny silnik F4.6 Nitro Star HPI. Model ponadto ma rasowy, sportowy wygląd oraz aerodynamiczną wyścigową karoserię malowaną według najnowszych wzorów. Ponadto samochód może poszczycić się  wyścigowymi oponami na chromowanych siedmioramiennych kołach Edge oraz spoilerem, który zapewnia lepszą przyczepność oraz kontrole w powietrzu.
Model Trophy 4.6 Truggy został wyposażony w  pakiet do odbiornika o pojemności 3000mAh Ni-MH, który umożliwia najdłuższe czasy przejazdów. Ponadto w standardzie dołączona jest  ładowarka do ładowania pakietu.

Trophy 4.6 Truggy 1:8  HPI
 
Model RTR
Trophy 4.6 w wersji RTR to model gotowy do drogi bezpośrednio po wyjęciu z pudełka. Musisz się jedynie wyposażyć w paliwo i baterie. Samochód został profesjonalnie złożony i odpowiednio wyregulowany przez specjalistów: amortyzatory, dyferencjały, zawieszenie itp.
 
Aparatura 2.4GHz
Firma HPI zatroszczyła się o swoje modele w pełni i do każdego dodaje nowoczesne radio 2.4GHz, które zapewnia pełną kontrolę i daje w pełni kontrolę nad samochodem. Oto zalety aparatury: możliwość regulacji punktów końcowych, wygodne koło odpowiedzialne za skręcanie oraz spust do hamowania i przyspieszania, składana antena, 3 kanały, bieg wsteczny oraz opcja sterowania dual rate. Ponadto należy dodać, że radio jest dość lekkie, gdyż potrzebuje jedynie 4 baterii AA. Niesamowite jest to, że radio automatycznie przeciwdziała konfliktom częstotliwości i zmienia samo kanał, jeśli występuje zakłócenie. Nie musisz już sam myśleć o zmianie kanałów, gdyż aparatura zrobi to za ciebie. Ponadto radio posiada specjalne zabezpieczenie, dzięki któremu samochód zatrzyma się gdy straci sygnał lub bateria moc.

Trophy 4.6 Truggy 1:8
 
Model wodoodporny!
Trophy 4.6 Truggy od HPI to samochód, który bardzo dobrze radzi sobie w trudnym terenie, Nie straszny mu nawet deszcz, kałuże i błoto. Jako jeden z nielicznych modeli posiada wodoodporną osłonę odbiornika i baterii, jak również wodoodporne serwa HPI SF-10W. Dodatkowo w samochodzie Truggy został zamontowany specjalny filtr powietrza, który pozwala jeździć w naprawdę ekstremalnych warunkach. Pamiętaj jednak, że auto Trophy 4.6 jest zaprojektowane tak, by zapewnić ochronę przed wodą w niesprzyjających warunkach (deszcz, śnieg, kałuże). Nie mniej jednak to nie „amfibia” i jest nieprzystosowany do zanurzenia. Większą ochronę przed wodą zapewniliśmy silnikom nitro, nie mniej wymagają one dużej dbałości podczas sterowania w mokrych warunkach. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w instrukcji.
Faktem jest jednak, że odpowiednio zamknięta skrzynka radiowa, zapewnia ochronę przed wodą i brudem, dzięki czemu odbiornik 2.4GHz oraz bateria pozostają bezpieczne. Dodatkowo przycisk on/off jest również zabezpieczony gumą.
Dzięki zabezpieczeniu filtra powietrza, silnik jest w dobrze chroniony przed zalaniem woda w mokrych warunkach pogodowych.

Trophy 4.6 Truggy
 
Mocny silnik Nitro
Trophy Truggy to model wysokiej klasy. Posiada zamontowany mocny silnik Nitro Star F4.6 wraz z niskim szarym żebrowanym radiatorem CNC i żebrowaną aluminiową osłoną oraz kompozytowym gaźnikiem. Silnik F4.6 ma autentyczną konstrukcję ABC z chromowanym mosiężnym tłokiem oraz cylindrem otoczonym aluminiową osłoną. Wszystko to sprawia, że samochód sterowany HPI posiada szereg regulacji zależnie od pogody i warunków na torze. Auto rc posiada wytrzymały pullstarter, który uruchamia model w sposób szybki i prosty. Jeśli chcesz, by odpalanie modelu odbywało się jeszcze prościej, za pomocą jednego przycisku, możesz zamontować zestaw startowy HPI Roto Start 2.

silnik HPI
 
Dane techniczne:
Pojemność: 4.6cm³ (0.28)
Moc: 2,9 hp, 32,000 RPM
Gaźnik: F1-7-5 (kompozyt 7,5mm)
Średnica cylindra: 18,68 mm
Skok cylindra: 16,6 mm
Kompozytowa konstrukcja pomaga chronić przed parowaniem paliwa
Konstrukcja ABC dla zwiększenia żywotności
Żebrowany aluminiowy radiator
Żebrowany aluminiowa obudowa
Dwustopniowy filtr powietrza
Wytrzymały pullstarter

model hpi
 
Układ napędowy
W samochodzie Truggy 4.6 został zastosowany wałkowy napęd full time 4WD. Jest to najlepsze rozwiązanie dla modelu off-road, który musi radzić sobie w trudnych warunkach pogodowych i na ciężkiej nawierzchni. Należy tutaj zaznaczyć, że wszystkie elementy układu napędowego pracują na uszczelnionych gumą łożyskach kulkowych, co wpływa na zwiększenie wydajności. Dodatkowo ważne jest, że solidna zębatka odbierająca, przekazuje odebraną moc z silnika na centralny dyferencjał, z którego moc dalej jest przekazywana na przedni i tylny dyferencjał przez długi centralny wal napędowy. Ponadto atutem jest to, że przekładnia różnicowa przednia i tylna, pracuje na 4 wewnętrznych przełożeniach. Jest znacznie bardziej wytrzymała i trwalsza od standardowych dwuprzełożeniowych przekładni.
Kolejnymi plusami są: kielichy osiek dyferencjału i ośkę wykonano z wytrzymałej stali, 7 ramienne koła z oponami wyścigowymi Shredder Block, 17mm anodowane na pomarańczowo aluminiowe piasty, podwójne wentylowane stalowe tarcze oraz klocki z włókna. Dodatkowo należy zaznaczyć, że klocki hamulcowe zostały zrobione z materiału używanego w pełnowymiarowych samochodach, jak również wszystkie cięgna sterownicze hamulca są regulowane. Zapewnia to bezpieczeństwo i szybkość reagowania modelu na sterowanie.

Trophy 4.6 Truggy HPI
 
Solidna płyta podłogowa
Płyta podłogowa w modelu Trophy 4.6 Truggy została wykonana z niezwykle wytrzymałego, lekkiego stopu aluminium 6061. Mała waga i duża wytrzymałość, sprawia, ze samochodem możesz wykonywać skomplikowane akrobacje, bez obawy o stan techniczny.  Dodatkowo w aucie HPI została zamontowana metalowa klamra (co zwiększa sztywność płyty), gruba aluminiowa klamra kierownicza z przodu oraz wielka pionowa aluminiowa klamra z tyłu. Takie rozwiązanie z pewnością wpływa na solidność zawieszenia i komfort jazdy.  
 
Układ kierowniczy i zawieszenie
Model Trophy Truggy 4.6 HPI posiada realistyczne zawieszenie rajdowe oraz długie wahacze poprzeczne w każdym rogu, które są zrobione z solidnego, odpornego na uderzenia tworzywa, wykonane w kształcie płetwy. Wszystko to zapewnia maksymalną kontrolę nad samochodem, szybką reakcję i dużą wytrzymałość. Ponadto należy wspomnieć, że amortyzatory olejowe zostały wyposażone w aluminiowe osłony i nasadkę oraz, że mogą być przesunięte na samą górę lub dół. Występuje tutaj ponadto regulacja pochylenia tylnych kół dzięki dodatkowym otworom oraz linek pochylenia tylnych kół (śruby rzymskie ze stali). Wszystko to zapewnia profesjonalny tuning oraz regulację na wysokim poziomie.

auto HPIsamochód hpi
 
Specyfikacja:
- Model Nitro RTR Trophy 4.6 Truggy HPI z napędem 4WD
- Radio 2.4GHz bez konieczności używania kryształów
- Wodoodporne serwo gaz/hamulec
- Wodoodporny pojemnik baterii i odbiornika
- Zabezpieczony przed wpadająca wodą filtr powietrza
- Zamontowane na leżąco serwo sterujące pomaga uzyskać lepszą przyczepność
- Niski środek ciężkości (CG) zapewni doskonałą przyczepność i świetne osiągi na torze
- Silny i wytrzymały silnik Nitro Star F4 o mocy 2,9 KM
- Wytrzymałe mocowanie silnika duży otwór na zestaw startowy pod kołem zamachowym
- 4mm płyta podłogowa ze stopu 6061 aluminium ma zagięte końcówki dla zwiększenia sztywności
- Nisko profilowy uchwyt radioodbiornika zabezpiecza serwo
- Gruby serwo saver dla zwiększenia sztywności zawieszenia
- Wyścigowe ustawienia zawieszenia zapewnią maksymalną trakcje
- Grube i wytrzymałe wieżyczki amortyzatorów wykonano również ze stopu aluminium 6061
- Ekstra długie, olejowe amortyzatory z aluminiową obudową
- Stalowe śruby rzymskie ułatwiają regulacje
-Wiele punktów montażowych amortyzatorów i regulacji pochylenia kół, dzięki czemu można w pełni wyregulować model na tor
- Mocne, regulowane i wentylowane stalowe przednie i tylne tarcze hamulcowe
- Wytrzymałe klocki hamulcowe z tworzywa o długiej żywotności
- Wytrzymały twardy przedni zderzak chroni przy zderzeniach
- Uniwersalne opony z of-roadowym bieżnikiem Shredder Block
- Duzy zbiornik paliwa 160cc pozwala na długie przejazdy
- Przewód paliwowy ułożony tak by zachować porządek i czystość
- 17mm piasty odporne na odkręcanie się
- Odlewane aluminiowe przeguby dla większej wytrzymałości
- Wiele otworów montażowych do zamontowania spoilera
- Gładka karoseria jest wstępnie docięta i pomalowana, aby zachować rasowy wygląd modelu
 

30 Inne produkty w tej samej kategorii: