Samochód rc Sprint 2 Sport 1969 Ford Mustang RTR-X w skali 1:10 to kolejny model renomowanej firmy HPI Racing. Auto zostało wyposażone w nowoczesną aparaturę 2,4 Ghz, która niweluje zakłócenia i sama dobiera kanał częstotliwości. Dodatkowo samochód HPI posiada system failsafe, dzięki któremu model automatycznie się zatrzyma po utracie komunikacji z nadajnikiem. Sprint 2 Sport zaskoczy cię wysokimi osiągami na torze oraz zaawansowaną technologią konstrukcji.
Pojazd ten jest owocem współpracy mistrza świata w drifcie Vaughn Gittin Jr z Need for Speed. Samochód jest jedyny w swoim rodzaju, jest w pełni funkcjonalny i powstał jako maszyna do ulicznego driftingu. Auto zostało zaprojektowane i zbudowane od podstaw. Wykorzystano tutaj ponadczasową wizję Forda Mustanga z 1969 roku z 5,0 litrowym silnikiem oraz inspirowano się wpływami projektowymi drift kultury z Japonii i Europy.
Samochód Sprint 2 Sport to model stworzony do wyścigów on-road. Jest niepowtarzalny, świetnie wygląda i osiąga niesamowite prędkości. Ogromną zaletą jest wodoodporna elektronika oraz wytrzymałe podwozie.
Auto w wersji RTR jest gotowe do jazdy po wyjęciu z pudełka. Zostało wyregulowane i złożone przez specjalistów: napęd, zawieszenie, amortyzatory itp. Wystarczy rozpakować z pudełka, naładować akumulator i jechać!
Wstępnie malowana karoseria
Ford Mustang 1969 posiada wstępnie malowaną, realistyczną i jedyną w swoim rodzaju karoserię. Jest ona odpowiednio docięta by ułatwić montaż i konserwację oraz posiada fabryczną kalkomanie. Rasowy wygląd Sprint 2 Sport możesz zastąpić i jedną z wielu czystych lub wstępnie malowanych karoserii HPI, bądź innych firm.
Dodatkowym atutem jest zwiększona przyczepność modelu, dzięki zamontowanemu spoilerowi. Ponadto należy wspomnieć, że do zestawu jest dołączony zestaw kół wyposażonych w opony HPI X-Pattern i T-Drift.
Wodoodporna elektronika
Auto Ford Mustang 1969 może poszczycić się wodoodporną elektroniką, co pozwala mu się zmagać z ciężkimi warunkami pogodowymi, takimi jak: deszcz, śnieg i błoto. Ponadto kolejnymi atutami są: wodoodporne serwo SF-10W sterowania i wodoodporny kontroler SC-15WP! Wszystko to dla specjalnej ochrony tego modelu i zapewnienia dłużej eksploatacji.
Dwupaskowy napęd
Samochód HPI Sprint 2 Sport posiada napęd, który opiera się ma podwójnych paskach napędowych oraz uszczelnionych łożysk kulkowych. Dzięki temu model ma zwiększoną wytrzymałość i wydajność. Ogromna moc silnika, przez walcowe koło zębate, wał pośredni i centralne koło pasowe, jest przekazywana do przedniego i tylniego mechanizmu różnicowego za pomocą wytrzymałych pasów napędowych zrobionych z uretanu. To techniczne rozwiązanie zwiększa odporność na ścieranie i wytrzymałość.
Solidne zawieszenie
Samochód Ford Mustang 1969 od HPI cechuje w pełni niezależne zawieszenie dla czterech kół z podwójnymi wahaczami. Zastosowano tutaj rozwiązanie jak w przypadku nowoczesnych prawdziwych pojazdów sportowych. Zawieszenie pozwala na całkowitą elastyczność i charakteryzuje się neutralnymi właściwościami jezdnymi. Dodatkowym atutem są wyścigowe amortyzatory olejowe, które z pewnością zapewnią fantastyczną przyczepność i kontrolę oraz efektywne tłumienie.
Należy dodać, że płyta podłogowa modelu HPI cechuje się wytrzymałością, idealnymi właściwościami jezdnymi oraz możliwością regulacji na potrzeby wyścigów! Samochód Sprint 2 Sport posiada ten sam układ napędowy, co Sprint 2 Flux. Daje ci to gwarancję solidności konstrukcji i wytrzymałości.
Pełna regulacja
W aucie Sprint 2 Sport HPI masz możliwość pełnej regulacji przyczepności: pochylenie kół, zbieżność i rozstaw kół, wysokość auta, wyprzedzenie sworznia zwrotnicy ( podsterowność /nadsterowność), kąt zataczania Ackermana. Dzięki takiemu rozwiązaniu możesz bez problemu dostosować twój model do jazdy on-road, asfaltowego toru, gymkhana czy driftu. Wszystko to możesz dokonać za sprawą śrub rzymskim oraz kilku otworów montażowych amortyzatorów.